BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 29, 2010

Mini konsert......


hehe....thkz God kerana slalu luangkan masa dengan saya...


baru sebentar td team2 clc(campus life connection) habis mini konsert untuk malam ni.....sangat memberkati saya dengan org lain....thkzz kwn2 yg terlibat.....klu tiada kmu dlm konsert sebentar td ia xkan berhasil dgn sempurna...1st thkzz 4 my darling(ling) yg byk mmberi semangat kpd saya...hehee sempat lg..thkz alot 4 my friend Betz,yama,vera(vokal), tim(bass) ,uly(drum) ,untuk team P&W td...upz lupa saya sndiri(gitar)sangat perfect wlupun ada sala2 sikit td...HAHAHa..intro gitu HAHAHA...
xlupa juga utk yg incharge mlm ,Cindy the cute girl...hehehe...wlupun bz,tp xlupa kami yg jajal(nakal) ni..huhuhuhu..beca,cici,niza and all my friend yg nakal n bijak2 pandai HAHAHa..tima kasih(thank you)..
oya lupa pla...kwn saya yg gila2 sikit...sepa lg klu bukan my geng kodou(keras)Z____y(ulat bulu)..HAHAHA...sempat bnyanyi td hhahahaha...xsangka pla....>.<...
dan xlupa utk kwn2 lain yg saya xsebut...hehehe...kmu sntiasa dlm hati i...gtu...love u all..

0 comments: